AEG S53400CSS0 rvs, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG S53400CSS0 rvs, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

nellydrost 06-11-2012
Geschreven voor: AEG S53400CSS0 rvs, zilver

Heel veel ruimte, grote diepe diepvrieslades en bijna geluidloos.
Mooie vormgeving ben heel tevreden met mijn nieuwe koelkast!

broot 06-11-2012
Geschreven voor: AEG S53400CSS0 rvs, zilver

Degelijke en fluisterstille koelkast. Grote en gemakkelijk handelbare diepvriesschuiven. Grote inhoud van koelkast met praktisch flessenrek. Duurzaamheid nog niet te bepalen.

mvandewijngaard 06-11-2012
Geschreven voor: AEG S53400CSS0 rvs, zilver

Het is een fijne koelkast heerlijk ruim ook het vriesgedeelte en de koeling heeft een wijnrek, maar hij maakt veel lawaai. Hij sist en hij knerpt net alsof hij het heel moeilijk heeft.

mvandewijngaard 04-11-2012
Geschreven voor: AEG S53400CSS0 rvs, zilver

Een prima koelkast met genoeg ruimte en een leuk rek voor de wijnflessen. Soms is het geluid dat hij maakt iets te hard naar mijn idee, maar hij staat bij ons in een open keuken. Dus als je in het woongedeelte zit is het soms irritant.

mamaatje_61 11-10-2012
Geschreven voor: AEG S53400CSS0 rvs, zilver

Hij is mooi, praktisch en ruim. En dan nog energiezuinig. Hij staat nu 2 weken en bevalt heel goed. Duurzaamheid is nog niet bekent. Maar wij hopen er nog lang van te genieten.

lowati 10-10-2012
Geschreven voor: AEG S53400CSS0 rvs, zilver

Deze combinatie gekocht vooral om het lage verbruik en het volume.
We zijn er héél tevereden mee, grote en praktische inhoud (gemakkelijk flessenrek), laag in verbruik en lekker stil.
De laden van het diepvriesgedeelte zijn en ruim en gemakkelijk om te vullen. Uitzicht is ook mooi alhoewel bij ons in de garage niet echt belangrijk.Duurzaamheid nog niet te bepalen, voorlopig geen enkel probleem.

N.Hoekstra 09-10-2011
Geschreven voor: AEG S53400CSS0 rvs, zilver

Wij hebben deze koelkast aangeschaft omdat deze eruit sprong qua vormgeving en uiterlijk. Toen we ook nog eens te zien kregen dat deze energie zuinig was waren we verkocht. Nu hebben we de koelkast inmiddels 5 weken en zijn elke dag nog blij met onze keuze! Onze zoon van 2 jaar kan de deuren niet zo maaqr openen omdat deze vacuumdicht zuigen met sluiten geweldig! Voorheen onze koelkast trok meneertje geregeld open. De opberg capaciteit is verbluffend alles kunnen we kwijt zelfs tijdens een feestje dit was voorheen wel anders. Het enige wat we jammer vinden is dat de koelkast soms een zoomend geluid maakt of deze dan aan verkoeling aan het werken is of iets anders is nog niet bekend bij ons.

Kookfanaat 07-10-2011
Geschreven voor: AEG S53400CSS0 rvs, zilver

Ik ben zelf kieskeurig en heb de tijd genomen om tot een keuze te komen welk koel/vries combi te kopen.

Met deze AEG ben ik helemaal tevreden. Hij is stil als de motor draait, neemt niet teveel ruimte op in mijn kleine keuken. Ik ben een kookfanaat en kan ik in deze koelkast toch al mijn ingrediënten in kwijt. Minder van belang maar zeker mooi meegenomen, hij staat ook heel mooi in de ruimte. Oog voor detail bij de zilveren randen van de schappen op de voorkanten, de zwarte afdichtingen op de deuren.

Met de A++ energielabel heb ik twee keer voordeel; lage energierekening en slim milieutechnisch. De prijs/kwaliteit verhouding is volgens mij uitstekend. Écht een aanrader.